من خدارودیدم

من خدا را دیدم در آن کاج بلند
و قناری هایی که در بالای آن دعا می خواندن
و صدای تپش ابر ها را شنیدم
که ندا می دادند
باران خواهد آمد
هر کجا می رفتم عطر و بوی خدا حس میکردم
چشمه ها بوی خدا می دادند
و شیطان را می دیدم
که تک و تنها
درون تنور نانوایی می سوزد
باورش برایم سخت بود
چرا که من خدا را دیدم ...!



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت17:28---30 دی 1391
عکسش خیلی قشنگه بهش میاد نونا

پرنسس
ساعت19:36---26 دی 1391
ایووووووووول مال تیلوره...

منم خیییلی دوسش دارم♥
پاسخ:؟آره منم دوسش ندارم ههههههههه


پرستو
ساعت11:58---26 دی 1391
منم این آهنگو خیلی دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 21:52 | نویسنده : مریم بانو |
  • فال عشق
  • پیج رنک